Verkoop
- Wij verkopen met plezier woningen in alle segmenten: klein en groot, villa's, appartementen, oud, monumentaal, nieuwbouw en alles daar tussenin -
Wanneer u wenst of overweegt uw huidige woning te verkopen, of wanneer u betrokken bent bij een woning die verkocht moet worden dan kunt u een afspraak maken voor een oriënterend kennismakingsgesprek. In de meeste gevallen is het fijn om bij u thuis, of met u bij het huis af te spreken, zodat wij vast een beeld krijgen van het betreffende object.
Als u naar aanleiding van dit gesprek graag een uitwerking ziet van verkoopbegeleiding door ons kantoor dan werken wij de mogelijkheden in overleg met u verder uit. U krijgt van ons een schriftelijke bevestiging van hetgeen wij hebben besproken zodat u dit op uw gemak kunt nalezen. In deze bevestiging vindt u ons advies ten aanzien van onder andere de prijs en het te kiezen verkooptraject. Voorts geven wij aan wat u kunt verwachten ten aanzien van onze begeleiding bij de verkoop. Dit loopt uiteen van vermelding op Funda, onze website en sociale media tot het maken van verkoopbrochures, het verzorgen van bezichtigingen en mogelijkheden van een open huis. Tot slot treft u in deze bevestiging een voorstel voor het honorarium bij verkoop aan.
Opname
Indien de opdracht door u aan ons wordt bevestigd, volgt een uitgebreide opname. Er worden afspraken gemaakt voor foto's en plattegronden, indien gewenst geven wij stylingadvies. Wij werken met Pascale Drent als fotografe, en ook met de fotografen van Zibber. Zibber maakt de plattegronden en meet de woning in volgens de NEN 2580, inhoud en woonoppervlakte. Eventueel kan er een bouwkundige keuring plaatsvinden en er is een definitief energielabel nodig. Via het online Move systeem mag u allerlei gegevens bij ons aanleveren waaronder de Vragenlijst en Lijst van zaken.
Start verkoop
De beschikbare gegevens worden allemaal verwerkt voor de aanmelding op Funda en tot een brochure die zowel op papier als digitaal beschikbaar is voor belangstellenden. We stemmen alles met u af en zodra u akkoord geeft kunnen we beginnen. De aanmelding op onze website, sociale media en op Funda wordt verzorgd. Indien gewenst wordt en een te koop bord geplaatst in de tuin of aan het raam.
Bezichtigingen
Belangstellenden zullen zich tot ons wenden met verzoeken om uw woning te bezichtigen. De afspraken plannen wij in overleg met u in en worden altijd schriftelijk en via Move aan u bevestigd. Bezichtigingen zullen door één van ons, Marc, Alyssa of Sandro begeleid worden. Onze ervaring leert dat men niet altijd in de gelegenheid is beschikbaar te zijn tussen 9.00 en 17.00 uur, wij verzorgen dan ook regelmatig bezichtigingen buiten kantooruren of op zaterdag, uiteraard altijd in overleg met u.
Voortgang
Vanzelfsprekend houden wij u op de hoogte van de vorderingen, de belangstelling maar ook van de bevindingen van de kandidaten die uw woning bezichtigen. Zodra er een voorstel wordt uitgebracht zullen wij namens en in overleg met u de onderhandelingen voeren met een kandidaat koper. Uw belang zullen wij daarbij altijd voorop stellen. Het opmaken van de koopovereenkomst vindt in nauw overleg met u plaats. Alle gemaakte afspraken worden hierin vastgelegd. Na ondertekening van de koopovereenkomst bewaken wij de termijnen zoals die verbonden zijn aan bijvoorbeeld de wettelijke bedenktijd en een financieringsvoorbehoud.
Inspectie & levering
Voorafgaand aan de juridische levering bij de notaris verzorgen wij samen met u de inspectie van de woning, we noteren de meterstanden en controleren of de woning alle feitelijke eigenschappen bezit die nodig zijn voor normaal gebruik als woonhuis. U ontvangt van ons het inspectierapport en dan gaan we naar de notaris. De laatste stap voor u als verkoper is de ondertekening van de juridische akte van levering bij de notaris. Wij zijn vanzelfsprekend bij deze levering aanwezig.
Wanneer u wenst of overweegt uw huidige woning te verkopen, of wanneer u betrokken bent bij een woning die verkocht moet worden dan kunt u een afspraak maken voor een oriënterend kennismakingsgesprek. In de meeste gevallen is het fijn om bij u thuis, of met u bij het huis af te spreken, zodat wij vast een beeld krijgen van het betreffende object.
Als u naar aanleiding van dit gesprek graag een uitwerking ziet van verkoopbegeleiding door ons kantoor dan werken wij de mogelijkheden in overleg met u verder uit. U krijgt van ons een schriftelijke bevestiging van hetgeen wij hebben besproken zodat u dit op uw gemak kunt nalezen. In deze bevestiging vindt u ons advies ten aanzien van onder andere de prijs en het te kiezen verkooptraject. Voorts geven wij aan wat u kunt verwachten ten aanzien van onze begeleiding bij de verkoop. Dit loopt uiteen van vermelding op Funda, onze website en sociale media tot het maken van verkoopbrochures, het verzorgen van bezichtigingen en mogelijkheden van een open huis. Tot slot treft u in deze bevestiging een voorstel voor het honorarium bij verkoop aan.
Opname
Indien de opdracht door u aan ons wordt bevestigd, volgt een uitgebreide opname. Er worden afspraken gemaakt voor foto's en plattegronden, indien gewenst geven wij stylingadvies. Wij werken met Pascale Drent als fotografe, en ook met de fotografen van Zibber. Zibber maakt de plattegronden en meet de woning in volgens de NEN 2580, inhoud en woonoppervlakte. Eventueel kan er een bouwkundige keuring plaatsvinden en er is een definitief energielabel nodig. Via het online Move systeem mag u allerlei gegevens bij ons aanleveren waaronder de Vragenlijst en Lijst van zaken.
Start verkoop
De beschikbare gegevens worden allemaal verwerkt voor de aanmelding op Funda en tot een brochure die zowel op papier als digitaal beschikbaar is voor belangstellenden. We stemmen alles met u af en zodra u akkoord geeft kunnen we beginnen. De aanmelding op onze website, sociale media en op Funda wordt verzorgd. Indien gewenst wordt en een te koop bord geplaatst in de tuin of aan het raam.
Bezichtigingen
Belangstellenden zullen zich tot ons wenden met verzoeken om uw woning te bezichtigen. De afspraken plannen wij in overleg met u in en worden altijd schriftelijk en via Move aan u bevestigd. Bezichtigingen zullen door één van ons, Marc, Alyssa of Sandro begeleid worden. Onze ervaring leert dat men niet altijd in de gelegenheid is beschikbaar te zijn tussen 9.00 en 17.00 uur, wij verzorgen dan ook regelmatig bezichtigingen buiten kantooruren of op zaterdag, uiteraard altijd in overleg met u.
Voortgang
Vanzelfsprekend houden wij u op de hoogte van de vorderingen, de belangstelling maar ook van de bevindingen van de kandidaten die uw woning bezichtigen. Zodra er een voorstel wordt uitgebracht zullen wij namens en in overleg met u de onderhandelingen voeren met een kandidaat koper. Uw belang zullen wij daarbij altijd voorop stellen. Het opmaken van de koopovereenkomst vindt in nauw overleg met u plaats. Alle gemaakte afspraken worden hierin vastgelegd. Na ondertekening van de koopovereenkomst bewaken wij de termijnen zoals die verbonden zijn aan bijvoorbeeld de wettelijke bedenktijd en een financieringsvoorbehoud.
Inspectie & levering
Voorafgaand aan de juridische levering bij de notaris verzorgen wij samen met u de inspectie van de woning, we noteren de meterstanden en controleren of de woning alle feitelijke eigenschappen bezit die nodig zijn voor normaal gebruik als woonhuis. U ontvangt van ons het inspectierapport en dan gaan we naar de notaris. De laatste stap voor u als verkoper is de ondertekening van de juridische akte van levering bij de notaris. Wij zijn vanzelfsprekend bij deze levering aanwezig.